logo

Szybka sprzedaż mieszkania

Jakie dokumenty są potrzebne, żeby szybko sprzedać mieszkanie?

“Witam, Sprzedam szybko mieszkanie po dziadkach. Jakie dokumenty są potrzebne i ile to potrwa?”

Szybka sprzedaż mieszkania jest możliwa, jeśli przystaniemy na pewne warunki. Po pierwsze – jeśli naprawdę zależy nam na szybkich pieniądzach, a goni nas czas – musimy zdecydować się na przeprowadzenie takiej transakcji poprzez agenta nieruchomości, który zajmie się jej wykupem.

 

Należy przy tym jednak pamiętać, że biuro lub agent dokonają wcześniej wyceny wartości danego lokalu bądź mieszkania, a następnie zaproponują swoją cenę wykupu. Musimy liczy liczyć się z tym że na transakcji takiej nieco stracimy, jednak jeśli zależy nam na szybkiej gotówce, będzie to jedyne rozsądne rozwiązanie.

 

Szybka sprzedaż mieszkania poprzez skup nieruchomości zajmuje przeważnie od 2 do kilku dni. Wszelkie formalności załatwią za nas pracownicy biura nieruchomości, jednak naszym obowiązkiem jest złożenie podpisu na akcie notarialnym. Pieniądze za sprzedaną nieruchomość otrzymamy w wybranej przez nas formie, czyli albo gotówkę do ręki, albo przelew na wskazany rachunek bankowy.

 

Dokonanie sprzedaży mieszkania nie będzie oczywiście możliwe bez wcześniejszego przygotowania właściwych dokumentów. Potrzebne będą:

 

  • akt własności (lub numer księgi wieczystej),
  • umowa kredytowa (w przypadku zadłużenia kredytem hipotecznym),
  • korespondencja odnośnie zadłużenia, pozwy itd.,
  • można także dołączyć zdjęcia mieszkania.
Zadzwoń do nas:

lub zostaw numer telefonu – oddzwonimy

w ciągu 24h

Wysyłając do nas zgłoszenie akceptujesz naszą politykę prywatności i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.